DOSTAWA
Koszt wysyłki:
Koszty dostawy zawsze pokrywa Kupujący. Koszt dostawy zakupów jest obliczany AUTOMATYCZNIE i jest wskazywany w momencie wyboru formy dostawy i płatności w "Koszyku". Koszt dostawy zależy od ilości, wagi i gabarytów zamówionych towarów - Twoje zamówienie może składać się z kilku oddzielnie wycenionych paczek w zależności od wartości odżywczej wybranych towarów. Możesz zobaczyć ostateczny koszt dostawy wszystkich wybranych produktów - przechodząc do „koszyka kupującego” - wybierając metodę dostawy, która odpowiada Twoim potrzebom.
Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7:
- Gabaryt A - 18,9 zł brutto,
- Gabaryt B - 21,9 zł brutto,
- Gabaryt C - 23,9 zł brutto.
Jeśli ten sposób dostawy nie jest wyświetlany w „koszyku” - oznacza to, że liczba lub objętość lub waga wybranych towarów przekracza dopuszczalny limit dla tego sposobu dostawy - nasz system automatycznie go oblicza.
Przesyłka kurierska (InPost):
- Przesyłka kurierska do 5 kg - 22,9 zł brutto,
- Przesyłka kurierska do 10 kg - 24,9 zł brutto,
- Przesyłka kurierska do 15 kg - 26,9 zł brutto,
- Przesyłka kurierska do 30 kg - 29,9 zł brutto.
Cena dostawy dla towarów " gabarytowych " i " niestandardowych " jest również obliczana automatycznie zgodnie z zasadami wysyłki InPost.
Informacje na temat typów paczek można znaleźć tutaj:
Wymiary w przesyłce kurierskiej – jak prawidłowo je podawać? | InPost
Waga gabarytowa paczki – czy wiesz, o co w tym chodzi? | InPost
CZAS DOSTAWY:
Zakup uważa się za opłacony z chwilą zaksięgowania przelewu na Naszym koncie. Zakupy wysyłamy 2 razy w tygodniu - w środę i piątek rano zamówienia będą na terminalu centralnym InPost w Warszawie. Dodatkowo 1-2 dni dostawy na terenie Polski.
INFORMACJE DODATKOWE
- Towar jest pakowany w bezpieczne opakowanie i wysyłany do Kupującego. Proces pakowania zakupów jest dokumentowany za pomocą zdjęć i nagrań wideo.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy spedytora lub firmy kurierskiej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane adresowe są nieprawidłowe lub niekompletne. Ponowna wysyłka zamówienia po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwróconego towaru jest możliwa po dokonaniu przez Kupującego ponownej zapłaty za towar i pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu.
Prosimy o sprawdzenie wszystkich wprowadzanych dannych osoby kupującej przy robieniu zamówienia
To samo dotyczy sytuacji, gdy Kupujący nie odbierze przesyłki w terminie i zostanie ona odesłana.
- Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski
- Po otrzymaniu towaru Kupujący powinien sprawdzić, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu, czy nie ma śladów manipulacji oraz czy rzeczywisty stan towaru odpowiada zamówionej ilości. W przypadku dostawy kurierskiej wszelkie reklamacje rozpatrywane będą na podstawie "Protokołu Reklamacyjnego", który zostanie sporządzony w obecności pracownika firmy przewozowej InPost. W innym przypadku nie przyjmujemy reklamacji dotyczących złej jakości dostawy towaru