Czas i koszty dostawy

DOSTAWA

Koszt wysyłki:

  Koszty dostawy zawsze pokrywa Kupujący. Koszt dostawy zakupów jest obliczany AUTOMATYCZNIE i jest wskazywany w momencie wyboru formy dostawy i płatności w "Koszyku". Koszt dostawy zależy od ilości, wagi i gabarytów zamówionych towarów - Twoje zamówienie może składać się z kilku oddzielnie wycenionych paczek w zależności od wartości odżywczej wybranych towarów. Możesz zobaczyć ostateczny koszt dostawy wszystkich wybranych produktów - przechodząc do „koszyka kupującego” - wybierając metodę dostawy, która odpowiada Twoim potrzebom.

Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7:

  - Gabaryt A  -  18,9 zł brutto,

  - Gabaryt B  -  21,9 zł brutto,

  - Gabaryt C  -  23,9 zł brutto.

Jeśli ten sposób dostawy nie jest wyświetlany w „koszyku” - oznacza to, że liczba lub objętość lub waga wybranych towarów przekracza dopuszczalny limit dla tego sposobu dostawy - nasz system automatycznie go oblicza.

Przesyłka kurierska (InPost):

  - Przesyłka kurierska  do  5 kg  -  22,9 zł brutto, 

  - Przesyłka kurierska do 10 kg  -  24,9 zł brutto,

  - Przesyłka kurierska do 15 kg  -  26,9 zł brutto,

  - Przesyłka kurierska do 30 kg  -  29,9 zł brutto.

   Cena dostawy dla towarów " gabarytowych " i " niestandardowych " jest również obliczana automatycznie zgodnie z zasadami wysyłki InPost.

Informacje na temat typów paczek można znaleźć tutaj: 

Wymiary w przesyłce kurierskiej – jak prawidłowo je podawać? | InPost

Waga gabarytowa paczki – czy wiesz, o co w tym chodzi? | InPost

 

CZAS DOSTAWY:

  Zakup uważa się za opłacony z chwilą zaksięgowania przelewu na Naszym koncie. Zakupy wysyłamy 2 razy w tygodniu - w środę i piątek rano zamówienia będą na terminalu centralnym InPost w Warszawie. Dodatkowo 1-2 dni dostawy na terenie Polski. 

INFORMACJE DODATKOWE

- Towar jest pakowany w bezpieczne opakowanie i wysyłany do Kupującego. Proces pakowania zakupów jest dokumentowany za pomocą zdjęć i nagrań wideo.

- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy spedytora lub firmy kurierskiej.

- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane adresowe są nieprawidłowe lub niekompletne. Ponowna wysyłka zamówienia po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwróconego towaru jest możliwa po dokonaniu przez Kupującego ponownej zapłaty za towar i pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu.

Prosimy o sprawdzenie wszystkich wprowadzanych dannych osoby kupującej przy robieniu zamówienia

To samo dotyczy sytuacji, gdy Kupujący nie odbierze przesyłki w terminie i zostanie ona odesłana.

- Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski

- Po otrzymaniu towaru Kupujący powinien sprawdzić, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu, czy nie ma śladów manipulacji oraz czy rzeczywisty stan towaru odpowiada zamówionej ilości. W przypadku dostawy kurierskiej wszelkie reklamacje rozpatrywane będą na podstawie "Protokołu Reklamacyjnego", który zostanie sporządzony w obecności pracownika firmy przewozowej InPost. W innym przypadku nie przyjmujemy reklamacji dotyczących złej jakości dostawy towaru

 

Pisz
Dzwoń