FAQ

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Galsas.pl?
To bardzo proste:
   zbierasz potrzebne Ci towary w naszym sklepie internetowym Galsas.pl w koszyk i przechodzisz do płatności
Podczas wypełniania "Formularza płatności" wypełnij wszystkie wymagane pola tak dokładnie, jak to możliwe.
Jeśli kupujesz jako osoba fizyczna - wybierz tę opcję,
Jeśli kupujesz jako osoba samozatrudniona prowadząca prywatne przedsiębiorstwo - wybierz "klient biznesowy". 
Jeśli kupujesz jako firma - wybierz opcję "klient biznesowy" i dokładnie wypełnij wszystkie pola:
- nazwa firmy
- Kod firmy
- Kod firmy VAT należy wypełnić tylko wtedy, gdy kupujący jest płatnikiem VAT.
Ważne: - Jeśli nie jesteś płatnikiem VAT - pozostaw to pole puste.
Bardzo ważne jest również prawidłowe wypełnienie wszystkich informacji potrzebnych do wysłania zakupów:
Miasto, ulica, numer domu i mieszkania, budynek.
- JEŚLI chcesz podać kurierowi inne ważne informacje dotyczące dostawy - należy wpisać je w polu "Dodaj komentarz dla kuriera (informację o dostawie)".
- JEŚLI chcesz podać inne ważne informacje o zamówieniu - należy wpisać je w polu "Dodaj komentarz do tego zamówienia"
Ważne: jeśli wprowadzisz nieprawidłowe dane do dostawy i nie ostrzeżesz nas o tym - cała odpowiedzialność za dostawę będzie spoczywać na kupującym - po prostu nie będziemy mieli czasu, aby Ci pomóc.
 
Kiedy Galsas.pl otrzyma moje zamówienie?
Twoje zamówienie zostanie wprowadzone do systemu zamówień Galsas po kliknięciu przycisku " Zamówienie utworzone, zakup"
 
Czy mogę kupować bez VAT?
Zgodnie z prawem Unii Europejskiej możesz kupować towary bez podatku VAT tylko wtedy - jeśli jesteś płatnikiem podatku VAT obowiązującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Kod firmy, numer patentu lub inne wprowadzone dane zostaną uznane za nieważne
- Płatność za zamówienie powinna być dokonana wyłącznie z rachunku bankowego firmy, która złożyła zamówienie i jest płatnikiem VAT. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane, a środki zwrócone. Usługa zwrotu środków jest płatna 
Dodatkowe warunki dotyczące zakupów z 0% VAT można znaleźć w dziale naszej strony internetowej    
"Zakupy z 0% VAT"
 
Wprowadziłem nieprawidłowe dane do wysyłki - co powinienem zrobić?
Prosimy o jak najszybsze przesłanie numeru zamówienia i poprawnych danych na nasz firmowy adres e-mail.
numer zamówienia i prawidłowe dane oraz ..... Mamy nadzieję, że zdążymy je poprawić przed wysyłką. Jeśli zauważysz błąd po otrzymaniu wiadomości e-mail od Galsas.pl z informacją, że Twoje zakupy zostały wysłane - postępuj zgodnie z tą samą procedurą, a my wyślemy prawidłowe dane do naszego partnera kurierskiego w Polsce - Inpost.
 
Kiedy otrzymam moje zakupy?
Twoje zamówienie zostanie przyszykowane do wysłania kiedy status zamówienia zmieni się na "Opłacone" to oznacza, że pięniądze  otrzymaliśmy na nasze konto bankowe firmy.
Zazwyczaj wszystkie zakupy opłacone od czwartku 11:00 do wtorku 11:00 dostarczamy do terminala Inpost.pl w Warszawie w środę wczesnym rankiem.
A zakupy opłacone od wtorku 11:00 do czwartku 11:00 dostarczamy do terminala Inpost.pl w Warszawie w piątek wczesnym rankiem.
Dostawa na terenie Polski trwa od 1 do 2 dni roboczych.
 
Jak otrzymać fakturę?
Po dokonaniu płatności faktura jest generowana automatycznie - najważniejsze jest, aby nie popełnić żadnych błędów przy wprowadzaniu swoich danych osobowych podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie.
Oryginał faktury będzie włożony do opakowania Twojego zamówienia oraz jeszcze jedną kopię wyślemy na wskazany podczas założenia zamówienia adres E-mail ( Prosimy o sprawdzenie podanych dannych podczas zakładania zamówienia )
Bądźcie ostrożni - czasami e-maile trafiają do sekcji "SPAM" - sprawdźcie ją włącznie
 
Dlaczego moje opłacone zamówienie zostało anulowane?
Najprawdopodobniej podczas opłacania zamówienia wybrałeś następującą metodę płatności - "Przelew bankowy". Ta metoda płatności nie oznacza natychmiastowego otrzymania płatności - dlatego ten produkt mógł zostać sprzedany klientowi, który wybrał szybszą i łatwiejszą metodę płatności - "przelew natychmiastowy".
Dlatego ta metoda płatności daje gwarancję natychmiastowego zakupu wszystkich naszych produktów.
 
Jakie są zalety płatności przelewem natychmiastowym?
Korzystając z "przelewu natychmiastowego" - powiadomienie o Twojej płatności przychodzi dosłownie w ciągu 5-7 sekund do naszego systemu e-sklepu - dopiero po dokonaniu płatności przez kupującego, oznacza to, że możemy już wypełnić nasze zobowiązania wobec kupującego. Pieniądze otrzymane za pomocą zwykłego "przelewu bankowego" są przelewane na nasze konto w ciągu 1-2 dni po dokonaniu płatności, co oznacza, że wybrany towar może być kupiony osobami, które wybrali płatność "przelewem natychmiastowym" 
 
Chcę uzyskać więcej informacji o produkcie - co powinienem zrobić?
W każdej karcie towaru znajduje się dodatkowy przycisk "zapytaj o produkt", klikając na niego i wypełniając pole na pytanie - wyślijcie do nas swoje zapytanie, a my dowiemy się co chcecie wiedzieć o danym produkcie.
W przypadku pytań o charakterze ogólnym - najpierw zapoznaj się z "FAQ", a jeśli nie udało się Tobie znaleźć odpowiedzi na interesujące Ciebie pytanie - prosimy o napisanie listu na nasz adres E-mail.
 
Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie - nie musisz rejestrować się, aby dokonać zakupu, ale jeśli odwiedzicie nas następnym razem - możesz zaoszczędzić Sobie czasu na wypełnianie formularza.
 
Popełniłem błąd przy składaniu zamówienia - co powinienem zrobić?
Prosimy o jak najszybsze przesłanie numeru zamówienia i poprawnych danych na nasz firmowy adres e-mail.
W razie gdy Twoje zakupy zostały już wysłane - prosimy o wykonanie tej samej procedury, a my wyślemy Twoje poprawne dane do naszego partnera kurierskiego w Polsce - Inpost.pl
 
Czy może zapłacić za towar jedna osoba, a przesyłka zostanie dostarczona innej osobie?
Podczas wypełniania formularza "Zakup" należy wybrać opcję "Dostawa na inny adres". W otwartym polu należy wpisać imię, nazwisko i adres dostawy drugiego odbiorcy zakupu
 
Zapłaciłem z rachunku jednej osoby - ale faktura musi być wystawiona na inną osobę
Jeśli jesteście osobą fizyczną i chcecie, aby faktura została wystawiona na inną osobę - podajcie nam swój numer zamówienia i żądanego nowego klienta - skorygujemy fakturę i wyślemy ją do Ciebie e-mailem. Jeśli jesteście firmą lub osobą prywatną - podajcie nam swój numer zamówienia i żądanego nowego klienta - skorygujemy fakturę i wyślemy ją do Was e-mailem.
 
Chcę zapłacić za zamówienie przelewem bankowym - jak to zrobić?
Podczas składania zamówienia należy wybrać metodę płatności "Przelew bankowy" i potwierdzić zamówienie. Sprawdźić, czy wszystkie zadeklarowane dane są poprawne.
Po potwierdzeniu zamówienia wyślemy list z fakturą zaliczkową.
Bądźcie ostrożni - czasami e-maile trafiają do sekcji "SPAM" - sprawdźcie ją włącznie
 
Nie mogę zapłacić za zamówienie - co powinienem zrobić?
- Sprawdźcie ustawienia konta bankowego
- Wypróbujcie inną metodę płatności
- Skontaktujcie się z nami przez nasz firmowy adres E-mail
 
 
Dlaczego czasami otrzymuję moje zakupy w opakowaniach z recyklingu?
Nasza firma zawsze była zaangażowana w maksymalizację wykorzystania opakowań z recyklingu, aby uczynić świat wokół nas i naszych bliskich nieco czystszym.
 
Nie podoba mi się wasz produkt - chcę go zwrócić - co powinienem zrobić?
Ta opcja jest możliwa - najważniejsze jest, aby zwracany towar nie był używany.
Dokładnie sprawdzamy zwracane paczki i dopiero po tym podejmujemy decyzję o zwrocie pieniędzy.
Zwroty tego typu są opłacane przez kupującego - my się tym zajmiemy i wystawimy Wam fakturę za zwrot. Po opłaceniu faktury kurier zostanie wezwany pod wskazany adres
Zakupy można zwrócić w ciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania. Z reguły zwrot jest droższy niż odbiór zakupów - ponieważ Galsas.pl zrekompensuje koszty wysyłki zakupy z Litwy do Polski na własny koszt.
 
Otrzymałem wadliwy produkt - co powinienem zrobić?
Po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie sprawdzić pudełko pod kątem uszkodzeń
Następnie należy sprawdzić, czy otrzymane towary nie są wadliwe. Jeśli uważacie, że towar wadliwy - zróbcie kilka zdjęć pod różnymi kątami i wyślijcie nam e-mail na nasz firmowy adres E-mail, podajcie również numer zamówienia. Skontaktujemy się z Wami
Otrzymałem towar uszkodzony w transporcie - co powinienem zrobić?
Po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie sprawdzić pudełko pod kątem uszkodzeń. Następnie sprawdźić otrzymane towary pod kątem wad. Jeśli uważacie, że towar został uszkodzony podczas dostawy - zróbcie kilka zdjęć a także miejsce uszkodzenia towaru i wyślijcie nam wiadomość na nasz firmowy adres E-mail, podajcie również numer zamówienia. Skontaktujemy się z Wami
 
Czy mogę kupić towar na kredyt?
Niestety obecnie nie oferujemy takich usług
 
Czy mogę sam odebrać moje zakupy?
Niestety nie jest to możliwe - na terenie RP - handlujemy tylko online.
 
Czy mogę zmienić niektóre produkty w koszyku na inne po dokonaniu płatności?
Jest to trudne, ale możliwe. Po dokonaniu płatności skontaktujcie się z nami przez e-mail, a my uzgodnimy
wszystkie możliwe warunki wymiany.
Gdzie mogę zostawić swoją opinię o Galsas.pl?
Możesz zostawić swoją opinię na temat pracy naszego e-sklepu na naszym profilu Google lub na oficjalnej stronie litewskiego rejestru firm
 
 
 
 
Pisz
Dzwoń