Warunki zwrotu towaru
REFUNDACJA
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin zwrotu towaru (zwany dalej – Regulaminem) określa wzajemne prawa, obowiązki i odpowiedzialność osoby, która nabyła towar w sklepie elektronicznym www.Galsas.pl od firmy GALSAS POLSKA (dalej – Sprzedający), w przypadku zwrotu przez Kupującego / wymienia towar zakupiony w GALSAS POLSKA. Kupując towar Kupujący wyraża zgodę na stosowanie niniejszego Regulaminu.
2. ZWROT TOWARÓW JAKOŚCIOWYCH - na podstawie Kodeksu Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej oraz Rozporządzenia Rządu w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Handlu Detalicznego i samego Regulaminu Handlu Detalicznego. Staramy się oferować naszym klientom dostawę w rozsądnej cenie - dlatego Galsas.pl zrekompensuje dostawę Twoich zakupów do Polski na własny koszt. W związku z tym zwroty towarów wysokiej jakości są droższe niż zwykła wysyłka na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej o 30 proc
2.1. Zakupiony towar wysokiej jakości można zwrócić na własny koszt w ciągu 14 dni. Jeśli:
2.1.1. Zwracany towar znajduje się w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu;
2.1.2. Produkt jest nieużywany, niezmontowany i nieuszkodzony;
2.1.3. Produkt nie utracił swojego wyglądu handlowego (etykiety nienaruszone, folie ochronne nie podarte, torby itp.)
2.1.4. Zwracany przedmiot jest kompletny, zawiera całą załączoną dokumentację producenta lub gwarancję, jeśli taka istnieje.
2.2. Zwracając produkt Kupujący będzie potrzebował
2.2.1. Dostarczyć dokument potwierdzający zakup produktu (paragon zakupu, faktura lub wyciąg bankowy);
2.2.2. Wypełnienie formularzu o wymianie/zwrotu produktu;
2.2.3. Uzyskać potwierdzenie od Sprzedającego, że przedmiot można zwrócić/wymienić.
2.3. Produkt wysokiej jakości zostanie wymieniony lub zapłacone pieniądze zostaną zwrócone.
2.3.1. Po dokonaniu zakupu produktu w sklepie internetowym www.Galsas.pl – pieniądze przekazywane są na konto Kupującego po otrzymaniu zwracanego
produktu i ocenie stanu zwracanego produktu (może to potrwać do 5 dni od otrzymania zwracanego produktu).
2.3.2. W przypadku zwrotu pieniędzy nie na konto Kupującego, lecz na konto innej osoby, obowiązkowo należy przedstawić drugiej osobie upoważnienie
wydane przez Kupującego do przyjęcia zwróconych pieniędzy.
2.4. Towary wysokiej jakości nie podlegają zwrotowi/wymianie, jeżeli:
2.4.1. Towary elektryczne i inne zgodnie z paragrafem 17 Regulaminu Handlu Detalicznego, który zawiera wykaz towarów niepodlegających zwrotowi;
2.4.2. Towar dostarczony na indywidualne zamówienie Kupującego lub wyprodukowany na indywidualne zamówienie Kupującego;
2.4.3. Towar w sposób oczywisty uszkodzony, utracił swoje właściwości handlowe, z którego zostały zerwane folie ochronne, opakowanie jest uszkodzone lub
towar był już przymierzany do użytku.
3. ZWROT WADLIWEGO TOWARU, zgodnie z Kodeksem Cywilnym RP oraz Uchwałą Rządu RP w sprawie zatwierdzenia Regulaminu handlu detalicznego i
samych Regulaminu handlu detalicznego.
3.1.Aby zwrócić towar niskiej jakości lub wadliwy, kupujący „w dowolnej formie” kontaktuje się z Galsas.pl, załączając do wiadomości e-mail zdjęcia uszkodzonego opakowania lub uszkodzonego/wadliwego towaru. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, wykonane pod różnymi kątami i pozwalać Galsas.pl na jak najdokładniejsze zrozumienie rozmiaru uszkodzenia towru. Takie działania z Twojej strony pozwolą nam na szybką decyzję o zwrocie/wymianie uszkodzonego towaru.
Galsas.pl zwraca również uwagę na fakt, że przy pakowaniu zakupionego przez Państwa towaru jest nagrywane wideo i robione zdjęcia – co ułatwia nam porównanie wyglądu i stanu wysłanego do Państwa towaru ze składaną przez Państwa reklamacją
3.2. W przypadku zwrotu towaru niskiej jakości (lub dowodu potwierdzającego fakt nieodpowiedniej jakości) kupujący jest zobowiązany dostarczyć go na podany adres produkcyjny GALSAS.PL w celu oceny jakości.
3.3. W przypadku zwrotu towaru wadliwego - Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt wymienić wadliwy produkt na dobry lub zwrócić pieniądze za produkt, jeżeli nie stwierdzono żadnych wad, uszkodzeń towaru.
Kupujący może zwrócić towar TYLKO drogą internetową.
Kontakty w sprawie zwrotów:
Info@galsas.pl
galsas.polska@gmail.com
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i przesłanie go na adres INFO@GALSAS.PL lub GALSAS.POLSKA@GMAIL.COM